Підґрунтя для майбутньої успішної економічної діяльності людини закладається в дитинстві. Саме тому надзвичайно важливим є виховання нового покоління, яке буде позитивно сприймати економічну інформацію, адекватно реагуватиме на суспільні зміни, володітиме навичками економічно доцільної поведінки.
У нашому дошкільному навчальному закладі було проведено тематичне вивчення «Економічне виховання в днз» з 19.03.2018 по 23.03.2018.
Елементарний економічний досвід діти засвоювали у різних видах діяльності.
Через гру дитина пізнає навколишній світ, вчиться розуміти складні суспільні процеси та явища.
Серед різних ігор особливу увагу педагоги Пархоменко Н.В., Кравченко О.М., Гугля М.Л. приділяють сюжетно-дидактичним іграм економічної спрямованості. В грі "Супермаркет", діти вчаться самостійно приймати рішення та прогнозувати наслідки своєї діяльності.
Для формування морально-економічних якостей педагоги використовують не тільки штучно створені ігрові умови, а й реальні ситуації, які виникають щодня.
Ці знання та вміння є основою для формування економічної компетентності старших дошкільників.




 |